Klacht: Geen restitutie ontvangen na opzegging in bedenktijd

op 07 maart 2020 over MyHeritage in de categorie Zoekdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Omdat de reclame veelbelovend was heb ik een abonnement genomen, echter bleek dat de informatie die je over je voorouders kon vinden (mede?) uit een archief opgebouwd door (vaak foutieve) ingevoerde informatie van andere gebruikers. Omdat de mogelijkheden tegen vielen en de informatie over voorouders vaak niet klopt heb ik binnen de gestelde bedenktijd contact opgenomen met myheritage en een beroep gedaan op de bedenktijd. Men gaf aan het door mij betaalde bedrag terug te storten, echter heb ik tot op heden niets ontvangen. Op mails met verzoeken om updates over de restitutie wordt niet gereageerd.

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn als men zich aan hun belofte zou houden en binnen zeer korte termijn alsnog het geld terug zal storten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MyHeritage in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Mickey de Wward