Klacht: Geen respons op klacht

op 27 augustus 2018 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In maart een smoothiemaker gekocht die ongeveer 10 x gebruikt is, stopte terwijl het mixte . Heb Lidl gebeld die mij hebben door verwezen shop@lidl-shop.nl
Mij werd gevraagd om het Ian nummer dat ik netjes heb door gemaild , helaas heb ik hierna ondanks een paar keer mailen ,niets meer van dit klachten adres heb gehoord, had nooit gedacht dat zo,n groot Duits bedrijf zo met z,n klanten omgaat!
Mevr W Weinreder Referentie 36729891.

Gewenste Oplossing:

Een nieuwe smoothiemaker natuurlijk, het is toch geen wegwerp artikel?

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 27 augustus 2018 om 19:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 04 september 2018 om 14:06 geantwoord

Heb inmiddels nog steeds niets van Lidl vernomen ,laat staan een nieuwe smoothiemaker ,echt schandalig !

Alle klachten die gemeld zijn door W weinreder