Klacht: Geen respons enna 3 weken nog niks ontvangen

op 16 juli 2017 over Lots of goodies in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nog steeds geen reactie op mijn zwarte jurkje waar ik al 2 weken op wacht. Reactietijd is echt zwak, terwijl ze wel elke dag tijd hebben om foto’s op fb te plaatsen. Eerste pakket ruim een week moeten wachten (na 4x via Facebook bericht sturen en geen reactie-overigens afgezien van mail de enige manier om in contact te komen met ze), 2e pakketje toegestuurd gekregen met verkeerde artikelen, en nu 3e week wachten op een jurkje. Heb 8x bericht gestuurd en kreeg gister pas reactie stuur foute pakket maar terug (op mijn kosten!).

Gewenste Oplossing:

Wil mijn zwart basic jurkje plus size waar ik al 2 weken op w8.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lots of goodies

Reactie van de melder van de klacht wendym60

3 maanden geleden - W8 nog steeds! Kreeg een fout pakket en na 6 x berichten sturen reageren ze gister eindelijk met stuur maar terug (op mijn kosten!). Ondertussen 0,0 reactie terwijl ze elke dag actief zijn op Facebook. Ik heb echt begrip voor de drukte, maar dit is onzin. De enige reactie na ruim 2 weken slaat nergens op. Ik weet nog niks!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lots of goodies nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Lots of goodies

2 maanden geleden - Hoi Wendy, wat enorm vervelend dat het nog niet opgelost is. We hebben een mail verzonden dat wij uiteraard de kosten vergoeden van een verkeerd geleverd item. We hebben u een mail gestuurd! xoxo

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lots of goodies in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht wendym60

2 maanden geleden - In Jullie mail staat alleen of ik pakket terug wil sturen. Is allang gedaan. Weer niks over mijn bestelde jurkje na 3 weken. Kreeg totaal geen respons op mijn simpele vraag waar het jurkje blijft. Maar wel hebben jullie mij geblokkeerd op Facebook. Klantonvriendelijk. Dus stik lekker met je xoxo

Alle klachten die gemeld zijn door wendym60