Klacht: Geen respons

op 26 juli 2017 over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in de categorie Incassobureaus

Vanaf februari ben ik al bezig met van arkel om een maandelijkse betalings regeling. Eind mei is er een heel groot bedrag afgehouden van mijn loon, eens in de maand krijg ik een mail van ze terug. En eindelijk in juni mag ik een bedrag van 100 per maand betalen. Ik heb gevraagd of het bedrag wat ze ingehouden hebben terug betaald kon worden en daarvoor moesten ze mijn ex mailen of ze akkoord gaat. Dit allemaal in aparte mails naar mijn ex toe. Denk dat een bedrijf dat wel hoort te doen in 1 mail samen. Mijn ex houdt graag haar zaken op orde en nog steeds heb ik niets gehoord van ze of ze heeft gereageerd. Ik ben nu genoodzaakt om samen met mijn vrouw naar holland terug te gaan. Ik woon dus in spanje of ik moett zeggen ik woonde in spanje. Ik zal wel terug moeten omdat er dan geen beslag gelegen mag worden. Tot op heden zit ik nu alweer een maand op een berixht te wachten. Ik heb hier nu in spanje en huur achterstand van 3 maanden omdat er geen reaxtie komt van van arkel. Zo kom ik nog meer in de schuld dankzij van arkel die niets laat horen .

Als ik in ieder geval een reactie krijgt van van arkel. En de dingen worden geregeld zoals het hoort

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gerechtsdeurwaarder Van Arkel over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in behandeling genomen

Bericht van Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

2 maanden geleden - Geachte heer De Bruin, Wij ontvingen uw klacht via de site klacht.nl. Zoals reeds aangegeven kunnen wij met de door u aangeleverde gegevens geen dossier in ons bestand terugvinden. Wij willen bovendien duidelijk aangeven dat de website klacht.nl géén onderdeel is van ons bedrijf. Van Arkel gerechtsdeurwaarders heeft geen enkele invloed op (de werking van) deze website. Indien u onverhoopt in de toekomst een klacht heeft over Van Arkel, verzoeken wij u om gebruik te maken van onze klachtenprocedure, te vinden op onze website: https://vanarkelgerechtsdeurwaarders.nl/opdrachtgevers/klachtenregeling/. Met vriendelijke groet, Van Arkel gerechtsdeurwaarders.

Reactie van de melder van de klacht Marcodb

2 maanden geleden - Hallo van arkel De mail gaat nu wel ineens sneller. Mijn map nummer is 14175467 Zoals u aangeeft dat ik een klacht kan indienen bij jullie eigen bedrijf dat kan maar wanneer kan ik dan een aantwoord verwachten als ik nu al maar 1 keer in de maand een mail krijgt van jullie. Hoop dat dit nog voortijdig opgelost kan worden Vamdaag gaat er ook een rechter aan te pas komen en hopenlijk versneld dat ook de procedure M v g

Bericht van Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

2 maanden geleden - Geachte heer De Bruin, Dank voor uw aanvullende informatie. Omwille van de privacy gaan wij op deze site nooit inhoudelijk op de zaak in. Uw klacht is in behandeling genomen conform onze klachtenprocedure en ter behandeling doorgestuurd naar de betreffende teamleider. Met vriendelijke groet, Van Arkel gerechtsdeurwaarders.

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gerechtsdeurwaarder Van Arkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

Heeft op 23 augustus 2017 om 15:27 geantwoord

Bericht van Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

1 maand geleden - Geachte heer De Bruin, Op 22 augustus is u vanuit het dossier een e-mail gestuurd. Mocht u deze niet ontvangen hebben, vernemen wij dat graag. Met vriendelijke groet, Van Arkel gerechtsdeurwaarders & incasso

Heeft op 30 augustus 2017 om 13:27 geantwoord

Hallo. Ik heb niets ontvangen helaas

Reactie van de melder van de klacht Marcodb

1 maand geleden - Ik heb niets ontvangen

Bericht van Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

1 maand geleden - Geachte heer De Bruin, Vanuit de betreffende afdeling is de e-mail van 22 augustus jl. opnieuw verstuurd. Met vriendelijke groet, Van Arkel gerechtsdeurwaarders & incasso

Alle klachten die gemeld zijn door Marcodb