Klacht: Geen respectvolle benadering van personeel

op 19 februari 2014 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Gistermiddag stond ik bij de kassa van de leenbakker in weert, samen met mijn moeder. Ik verbaasde me over het feit dat ik bijna aan de kant werd gedweild midden op de dag. De weg naar de uitgang was niet meer bereikbaar, door de gladheid van het dweilen.
Op een vriendelijke manier gaf ik aan dat ik deze situatie niet prettig vond.
Ik kreeg een ontzettend brutale blik toegeworpen van de medewerksters achter de kassa met een bijbehorend brutaal antwoord: maar mevrouw u denkt toch zeker niet dat wij na onze werktijd nog langer hier blijven voor dit soort klusjes. Wat denkt u wel niet. Ik schrok ontzettend van de manier waarop ik werd aangesproken. Naast deze medewerkster stond een andere mannelijke medewerker te dweilen. Deze man bemoeide zich met het tafereel door er extra schepjes sarcasme bovenop te doen. Het meest verontwaardigd ben ik op de manier waarop ik hier werd aangesproken en werd uitgelachen. Daarnaast ben ik ook verontwaardigd over het feit dat er een onveilige situatie gecreëerd werd voor klanten doordat wij over deze spekgladde vloer moesten lopen. Ik ben zelf hoogzwanger, vandaar de extra bezorgdheid van mijn moeder in deze situatie. Tot slot wilde ik graag een officiële klacht indienen in de winkel, maar werd me verteld dat dit niet mogelijk was. Na de vraag of ik dan een meerdere mocht spreken, werd me verteld dat de man die aan het dweilen was de meerdere was. Ik had het gevoel voor de gek en niet serieus te werden genomen.
Hopelijk gaat het personeel van de winkel zich na het indienen van deze klacht, nadenken over hun manieren naar de klant toe en word er in het vervolg met meer respect naar de klant toe gehandeld.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Monique85