Klacht: Geen respect

op 19 januari 2014 over Bruynzeel Keukens in de categorie Keukenleveranciers

Bij bezoek aan Bruijnzeel keukens in Middelburg heb ik een bittere nasmaak overgehouden.
Bij binnenkomst komt er gelijk iemand naar mij toe, die aan tafel zat met 2 engelstalige klanten. Hij vroeg of hij mij kon helpen en ik vertelde in het kort dat ik een keuken zocht maar zonder vaatwasser/oven/afzuigkap misschien alleen met koelvriescomb.Ik zei ik loop wel even rond kan U verder met uw klanten. Boven zag ik wel een leuke keuken maar de prijs was rond de 5000,–
Ik liep naar beneden en gelijk kwam meneer weer naar me toe, zeer joviaal, heb je iets gevonden, weer liet hij die andere klanten wachten. Ik vertelde dat ik 5000,– teveel vond, van die prijs moest ik me niets aantrekken want ik moest toch bijna geen app. hebben.
2 dagen later een afspraak gemaakt om verder te praten.
Ook nu weer zeer joviaal maar tijdens het gesprek verandere hij al iets, ik had verteld wel met koelvriescomb en misschien een ander blad, hij ging in de weer met z’n liniaal en zou het één en ander uitrekenen.Ik ga naar boven om nog een keer naar de keuken te kijken
Bij het van de trap afkomen zegt hij zoals je het nu wil kom je zeker wel op 5000,–, ik begreep er niets meer van zag ook geen tekening of berekening en vroeg of hij er nog eens kritisch naar wilde kijken en dan per mail wilde versturen, email adres gegeven maar hij had zeer weinig interesse meer. Het was donderdag volgens hem was de 40%korting en het gratis monteren al over. Maar hij zou kijken wat hij voor mij kon doen En de berekening zou in het begin van de volgende week verstuurd worden.
2 dagen later zag ik op tv de reclame 40% en montage gratis.
De andere donderdag maar eens gebeld en ook maar gelijk gezegd dat hij na een week wel kon stoppen met rekenen en dat ik het totaal geen service vond.
Dus meneer F.v.O. ga aub anders met uw klanten om ook al hebben ze een iets kleiner budget. Beter 3 goedkopere keuken verkocht dan misschien 1 iets duurdere. En in dit land zijn ook mensen die bijna of geen nederlands spreken
Behandel die aub ook met respect

Excuses

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bruynzeel Keukens over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door jaco123