Klacht: Geen reservering met voorkeur mogelijk

op 19 oktober 2016 over Van der Valk in de categorie Reizen Algemeen

op 18 oktober jl. had ik een reservering in orde willen maken voor een week bij avifauna van der Valk hotel via hotelspecials.nl. Dit was zeker mogelijk met een zeer aantrekkelijke aanbieding maar een must was dat het een kamer met balkonnetje moest zijn i.v.m. het feit dat wij stugge rokers zijn en geen zin hebben om ieder kwartier in de lift te stappen om een rookplek te zoeken.. Met de receptie gebeld en dit was niet mogelijk. Ook niet om de reservering rechtstreeks in het hotel te doen tegen de actie voorwaarden van hotelspecials. Toen hotelspecials laten bellen of hun de kamer met balkonnetje konden regelen en daarbij aangegeven dat we zeker bereid waren een up-grade te betalen. Maar ook dat ging niet, terwijl we pas over 6 weken, 26 november 7 nachten wilden verblijven. Bij andere hotels zoals Leusden, Dordrecht hebben wij ook dit soort vragen gehad en daar werd het prima opgelost en boekte de receptie rechtstreeks voor ons. Bij de receptie avifauna werd ik zeer zakelijk geholpen en werkelijk niets was mogelijk. De receptioniste hoorde zichzelf heel graag praten en je kreeg er een gevoel bij van ze willen ons helemaal niet te gast, zeer onvriendelijk in ieder geval. Zo kwam het over. Nu komen wij al zo’n 33 jaar lang zeer regelmatig bij van der Valk hotels maar dit heb ik nog nooit meegemaakt.

Als wij van zaterdag 26 november t/m vertrekdatum zaterdag 3 december toch ons verblijf daar zouden kunnen door laten gaan tegen de kosten die ik normaal ook gemaakt zou hebben van € 40,00 p.k.p.n = € 280,00 + € 14,00 citytax + service kosten € 15,80 = Totaal € 309,80 en eventueel een kleine up-grade voor de kamer met balkonnetje, wat dit is een must.

Jan van der Leije

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van der Valk

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van der Valk nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jan van der Leije