Mijn Klacht:
Online een auto gehuurd bij car del mar. Voor de zekerheid nagebeld omdat we een dag later al onze vlucht richting Barcelona hadden. Aan de telefoon kregen we te horen dat de auto die we gehuurd hadden niet beschikbaar was. Maar met bijbetaling konden we een grotere auto huren die wel beschikbaar was. Geen probleem alles toegezegd en een mail gekregen dat de golf waar we het dubbele voor betaalde van de in eerste instantie gehuurde fiat 500 beschikbaar was. Geland in Barcelona kregen we de shuttle van car del mar niet gevonden. Gebeld naar de klantenservice om te vragen waar we de shuttle konden vinden. Ze gingen het even nakijken op de gereserveerde naam. Ze konden geen reservering vinden. Nogmaals in de wacht gezet om het na te kijken. Na 15 minuten nog geen antwoord over onze gereserveerde auto. Na een half uur in de wacht uit de wacht kwamen ze tot de conclusie dat er geen reservering op onze naam was en ze geen enkele auto beschikbaar hadden. 0 oplossing. Stonden we dan op het vliegveld. Alle auto verhuur bedrijven afgelopen waar we uiteindelijk na een uur Toyota aygo hebben kunnen huren bij alamo (topservice en snel geregeld). €350,- waren we nu kwijt ipv de geplande €65,- bij car del mar. Omdat car del mar zijn zaken niet op orde heeft is onze vakantie verpest door de hoge kosten van een andere auto te huren en de verloren uren die we kwijt waren door het regelen. Nooit meer car del mar voor ons. Hopelijk trapt niemand erin.
Gewenste Oplossing:
Een compensatie voor de hoge kosten die we gehad hebben.