Klacht: geen reparatie onder garantie

op 17 juni 2017 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Eind mei ging ik naar de T-Mobile winkel te Veldhoven waar ik naar mijn toestel liet kijken omdat de laklaag onder het scherm aan het verdwijnen is. Uiteindelijk gaf de medewerker aan dat hij deze op moest sturen (toestel 7 maanden oud). Na een week kreeg ik tot mijn verbazing een prijsopgaaf waarbij aangegeven werd dat dit geen garantie betrof en of ik even ruim 305 euro wilde betalen. 2 andere opties waren terugsturen zonder reparatie(onderzoekskosten 39,93) of een erg lachwekkende door ons kosteloos laten vernietigen. Toen begon de discussie natuurlijk omdat het toestel normaal is gebruikt en zij zeggen van niet. Toen heb ik vragen gesteld bij zowel, dynafix als Samsung waarbij uiteindelijk T-mobile niet bereid is zijn klant te verdedigen en blind vertrouwd op Dynafix. Ook heb ik aanspraak gemaakt op de vervangen onderdelen maar deze weigeren ze naar mij op te sturen. Telkens verwijzen ze naar de kleine lettertjes maar hun klant is blijkbaar niet belangrijk. Als laatste heb ik nog gevraagd hoe deze schade kan ontstaan maar tot op heden geen deugdelijk antwoord hierop ontvangen

Ontvangst van het door mij betaalde reparatiebedrag EUR 305,00
De vervangen onderdelen ontvangen
Deugdelijke uitleg waar de schade vandaan komt en als het de verf is die eraf is waar is deze dan gebleven (glas is heel)

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door petercorstanje