Klacht: Geen rekening houden met de klant

op 02 mei 2017 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Vorig jaar besloot ik een koelkast, oven en een magnetron te kopen bij de BCC. Ik werk zelf fulltime. Ze konden mij niet van te voren aangeven wanneer het bezorgt zou worden. Goed, die dag ben ik thuis gebleven zodat ik er ben wanneer ze komen bezorgen. De bezorgers komen en brengen de koelkast en magnetron. Oven zijn ze vergeten zeggen ze. Die wordt z.s.m bezorgd. Ik geef aan dat ik niet weer een dag vrij kan nemen hiervoor. De dag dat ze zouden komen zijn ze veel later gekomen als aangegeven. Dit houdt in dat ik weer extra uren vrij moest krijgen… Ik was er helemaal klaar mee en een klacht ingediend. Nooit was mee gebeurd en de desbetreffende BCC is nu ook weg van die locatie. Vorige week heeft mijn oude wasmachine het begeven. Mijn zus zei geef bcc toch een kans. Ik ben er geweest en vriendelijke medewerker, wasmachine gekocht bij deze man. Echter heeft hij niet gevraagd of het een trekschakelaar betreft in mijn huidige woning. Bezorgers zijn gekomen zaterdag en konden de wasmachine niet installeren en hebben deze in de woonkamer neergelegd (i.v.m kleine woning)
Ik moest wachten op een nieuwe afspraak. Ik ben hierover gebeld en aangegeven asjeblieft rekening met me te houden met het feit dat ik ook werk en me verlofdagen op zijn. Komt in orde, ik zet het bij voorkeur in geeft hij aan. Vandaag is het de dag dat de installateur moet komen. Krijg ik vroeg een bericht dat hij tussen 11.30 en 13.30 er kan zijn. Ik ben dan nog aan het werk, …. dacht ik alweer overkomt mij dit. Met de klantentenservice gebeld en aangegeven dat of ze houden rekening met mij (de klant die hiervoor heeft betaald en ook installatiekosten heeft betaald) of de wasmachine gaat terug. meneer vertelt me doodleuk dat er geen uitzonderingen mogelijk zijn en zo het systeem is. Ik begrijp dat maar ik kan mij niet voorstellen dat er geen telefonisch communicatie mogelijk is intern naar de afdeling die de planning doet.

of er komt een installateur wanneer het mij schikt, passende afspraak wanneer ik een halve dag vrij ben of de wasmachine gaat terug

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 04 mei 2017 om 12:15 geantwoord

Beste Nadia,

Wat vervelend dat de levering en aansluiting niet in een keer naar wens is verlopen.
BCC levert 6 dagen in de week. ’s Ochtends ontvangt u een sms met een bloktijd van twee uur.
Aankomende zaterdag komen we nogmaals bij u langs om de wasmachine op de trekschakelaar aan te sluiten.
Onze excuses voor al het ongemak wat u hieraan heeft gehad.

Mieke
BCC

Heeft op 04 mei 2017 om 13:36 geantwoord

Het is niet opgelost. Zaterdag heb ik jullie een kans gegeven om te leveren na 12 uur. Ik zelf heb afspraken in de ochtend. Ik heb duidelijk vermeld aan de medewerker dat er intern echt wel wat mogelijk moet kunnen zijn dat de installateur na 12 uur komt. De wasmachine staat nu dagen in de woonkamer. Ik hoop dat er twee man komen want ik ben zwanger en kan hem niet helpen tillen. Krijg ik een afspraak voor 12 uur dan gaat de wasmachine nog dezelfde dag terug. Het is pas opgelost dus als er na 12 uur zaterdag iemand komt. Nu is er nog geen oplossing. Ook kijken jullie totaal niet meer naar de situatie van vorig jaar en wordt het gewoon in doofpot gestopt. Zo werkt het niet als je een klacht in behandeling wilt nemen. Ik kijk naar zaterdag uit en ben benieuwd.

Alle klachten die gemeld zijn door nadiat89