Klacht: Geen reclamefolders ontvangen

op 18 maart 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al weken geen reclame meer ontvangen. Als minima kijken wij de folders na voor koopjes.

Gewenste Oplossing:

Elke week de folders in huis!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 20 maart 2017 om 14:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Francot,

Bedankt voor uw bericht. Heel vervelend om te horen dat u al enige tijd geen Spotta folders meer ontvangt. Wij hebben uw melding in behandeling genomen en hopen van harte dat u binnenkort de folders weer netjes in uw brievenbus ontvangt.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

Met vriendelijke groet,
Bregje
Medewerkster Klantenservice

Bericht van Spotta

4 maanden geleden - Geachte heer Francot, Hartelijk dank voor uw bericht. Naar aanleiding van uw bericht wil ik u doorgeven dat onze bezorgdagen zondag, maandag en dinsdag zijn. Onze opdrachtgevers zijn op de hoogte van onze bezorgdagen. Zij zijn verantwoordelijk voor de inhoud van de folders, zoals de ingangsdatum van een actie. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben ingelicht. Met vriendelijke groet, Bregje Medewerkster Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Efra

4 maanden geleden - Week 11 wederom geen folders, wat een ontiegelijk waardeloos bedrijf dat spotta

Heeft op 23 maart 2017 om 13:50 geantwoord

Zorg dat er vervangende bezorging is voor de folders. Er zijn meerdere straten in de wijk Meijhorst die geen folders ontvangen dat is tussen de 50 en 75 gezinnen. En dit duurt al weken!!

Bericht van Spotta

4 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Francot, Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket een aantal keer te wensen heeft overgelaten. Onze welgemeende excuses daarvoor; wij waarderen het dat u ons informeert, zodat wij aan verbetering kunnen werken. Wij zullen de bezorger hierop aanspreken en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op zondag, maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt. Alle folders online Voor alle folders online kunt u ook op Spotta.nl kijken of de Spotta app downloaden voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt. Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

Reactie van de melder van de klacht Efra

3 maanden geleden - Na 2 weken weer geen folders ontvangen, wat een ontiegelijk waardeloos bedrijf is dat Spotta. hier werken echt alleen maar amateurs

Bericht van Spotta

3 maanden geleden - Beste heer /mevrouw , Dank voor uw melding, De melding is ook via de site binnengekomen en in behandeling genomen. We hebben uw melding doorgegeven aan de coördinator en die zal dit met de bezorger bespreken en maatregelen nemen naar de bezorger toe omdat het aanspreken op de klachten niet het gewenste resultaat heeft opgeleverd. Alle folders online Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt. Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet , Angela Spotta

Reactie van de melder van de klacht Efra

3 maanden geleden - Wederom in week 17 weer geen folders ontvangen. Het pruts bedrijf spotta moet zich maar eens gaan afvragen of ze wel geschikt zijn voor deze werkzaamheden. Wij gaan nu een ondertekende brief( 150 handtekeningen) versturen naar alle winkelbedrijven die gebruik maken van deze knoeiers. Deze reactie wordt ondertekent door bewoners van de Meijhorst.

Alle klachten die gemeld zijn door Efra