Klacht: Geen reclame: geen spelers.

op 29 juli 2016 over Habbo Hotel Nederland in de categorie Internet Games

Beste Habbo Hotel

Mijn klacht is dat er geen reclame wordt gemaakt voor Habbo.nl en daar maak ik mij zorgen over. Zorg er alstublieft voor dat er bijvoorbeeld reclame gemaakt gaat worden in bladen, internet en televisie (bijvoorbeeld op MTV, Comedy Central, Nickelodeon, Disney Channel & Disney XD). Zo komen er meer spelers (in plaats van de gebruikelijke 900, vroeger 12000) naar Habbo.nl. Zorg er ook voor dat er meer competities worden gehouden die de Habbo staff zelf heeft bedacht in plaats van competities die de Builders At Work leden of fansites houden.

Een tweede klacht is: er is weinig interactie tussen de Habbo staff en de spelers. Een simpel praat uurtje om te luisteren naar de spelers is al goed genoeg om te weten te krijgen wat de gemiddelde Habbo speler wilt, dus geen sport apparaten (De trampoline, hi-tech crosstrainer en loopband machine).

Ik hoop dat er meer aandacht aan reclame en de spelers wordt geschonken.

Een Habbo speler

In bestand: Een screenshot van de kamers en hun bezoekersaantallen.

Wanneer er meer aandacht aan reclame wordt geschonken en wanneer de Habbo staff luistert naar hun spelers.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Habbo Hotel Nederland

Reactie van de melder van de klacht sulake628

11 maanden geleden - Ik heb het bericht gestuurd naar de Habbo Helptool: ze reageren niet op alle klachten omdat ze niet op andere websites mogen komen (iig, ze mogen niet op linkjes klikken in de Helptool).

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Habbo Hotel Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sulake628