Klacht: GEEN RECLAME

op 26 april 2016 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een sticker gemaakt met de tekst GEEN RECLAME SVP,
Nu verneem ik van de bezorger van het pak reclame, dat hij van u opdracht heeft gekregen desondanks het pakket gewoon bij mij binnen te gooien. Het vervelende is dat ik de deur haast niet meer van buiten open krijg als dit pak voor de deur ligt. Ik heb al ‘ns over mijn patio-bungalow heb moeten klimmen om van achter binnen te komen..
Ik ben 67 en dat is dus niet zonder risico.
Wilt u svp de bezorging stoppen.
Alsvast bedankt voor uw medewerking.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik niet meer bang hoef te zijn dat ik niet binnen kan komen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 15 november 2016 om 09:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Melding in behandeling genomen en opgelost. Helaas toen via verkeerde tool terugkoppeling gegeven.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Spotta
klantenservice@spotta.nl

------------------------------------------------

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk geïnformeerd.

Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door sarto