Klacht: geen recatie op email over geretourneerde en niet terugbetaalde schoenen!!

op 24 april 2017 over Mason Garments in de categorie Internetshops - Schoenen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij kochten schoenen op 27 februari, waren te klein, retourneerden ze en op track en trace gezien dat ze afgeleverd waren op het juiste adres, het retouradres van Mason Garments. Echter, tot op heden nog steeds geen geld ontvangen.
Op 13 april j.l. email verzonden met verzoek om reactie. Nu, 24/04 nog steeds geen reactie en geen geld.
Mason Garments heeft geen telefoonnummer en dus lastig te bereiken. Zij hebben twee emailadressen, beide aangeschreven maar NUL reactie.

Gewenste Oplossing:

graag geld terug op onze rekening

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mason Garments

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mason Garments nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht wvandeweijer

3 maanden geleden - Op 2 mei j.l. heeft Mason Garment het geld teruggestort op de rekening van mijn zoon. Eind goed al goed al heeft het wel 2 maanden moeten duren!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door wvandeweijer