Klacht: geen realistische vergoeding van een kapot artikel

op 02 augustus 2016 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

onlangs een broek besteld bij se Wehkamp. Broek gepast, speldje erin en naar de kleermaker om deze in te nemen. Ik ben wat klein dus voor mij een terugkerende handeling. Opgehaald bij de kleermaker en de browk thuis gepast. Toen kwam ik erachter dat de rits van de gulp kapot was. Balen… net 10,50 uitgegeven om de broek aan te passen. Dus even bellen naar de klantenservice.10 minutwn wachttijd. De mevrouw gaf aan dat ik een mail zou ontvangen waarin ik de klacht kon vermelden en dat er dan bekeken zou worden hie dit opgelost zou kunnen worden. de mail heeft als naam ‘ reparatie’. Ik ben er vanuit gegaan dat de briek gerepareerd zou worden en ik deze dan terug zou krijgen. dat bkeek niet het geval te zijn. De broek moest terug maar dat is zonde. Hij us kapot en voor de meeste te klein. Toch weer bellen. 10 min wachttijd. Na overleg werd me eerst een kortin van 7,50 geboden en later werd een uiterlijk bedrag van 10 euro gebiden. Een reparatie van de rits is 12,50. Rederlijkerwijs is dat de juiste korting.
Is dus niet mogelijk. Hoe bizar… Wehkamp kiest ervoor de broek op te laten halen… en weg te gooien ipv een trouwe, vast klant te bieden wat redelijk is voor een artikel dat stuk geleverd is. Het kaartje zit er zelfs nog aan! Op de site staat: ” geen zorgen, we lossen het op”. Ik kan niet achter deze oplossing staan. Beste Wehkamp, ik ben een trouwe en zeer vaste klant…. jullie leveren mij een artikel dat kapot is. Ik zorg er zelf voor dat het gemaakt wordt maar verwacht dat jullie die kosten vergoeden. Of gooien jullie liever die 50 euro weg???

Buiten de afhandeling van de klacht op dit artikel nog nooit ontevreden geweest.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 21 augustus 2016 om 16:06 geantwoord

Beste,

WIj hopen dat deze klacht inmiddels naar tevredenheid is afgehandeld.

Uiteraard vernemen wij het graag van je wanneer dit niet zo is zodat we alsnog samen naar een passende oplossing kunnen zoeken.

Nogmaals mijn excuses voor het ontstane ongemak.

Indien het naar tevredenheid is afgehandeld, wil ik je nog een fijne dag verder wensen.

Webcareteam Wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door susan Lariviere