Klacht: geen reactie/geen bril

op 27 juli 2017 over brillen24.nl in de categorie Opticïens en brillen

Na in 2015 naar tevredenheid een paar brillen te hebben besteld bij brillen24.nl heb ik op 7 juli een zonnebril besteld en betaald. Ik kreeg gelijk een bevestiging en daarna een mail waarin ik aanvullende informatie moest geven eer de bril besteld kon worden. Dit was al eerder voorgekomen dus refereerde ik aan de andere brillen die ik in 2015 had besteld.Na een paar dagen kijk ik naar de status van de bestelling en deze staat nog steeds on hold ( wachten op reactie van de klant ). Hierop heb ik weer een mail verzonden dat ik al had gereageerd. Een standaard mail kreeg ik terug waarin stond dat ze mijn mail in behandeling zouden nemen. Na nog een week ben ik gaan bellen: 10 a 15 minuten in de wacht en daarna wordt de verbinding verbroken. Dit heeft zich een aantal keer herhaald.
Weer een mail gestuurd waarin ik aangaf geen contact te kunnen krijgen en aangezien mijn vakantie voor de deur staat ik afzie van de levering van de zonnebril en graag mijn geld retour gestort wil hebben. tot op heden geen gehoor, geen reactie en geen geld retour.
Ik denk dat ik de rechtsbijstand maar inschakel…

of mijn geld terug gestort of op korte termijn de juiste bril geleverd

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over brillen24.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over brillen24.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rpdz