Klacht: Geen reactie, wel betaald

op 23 juli 2015 over Kiabi.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Onlangs hier wat slippers besteld voor mijn zoontje, ik heb netjes de betaling gedaan en geld is afgeschreven van mijn rekening. Die avond kijk ik in mijn mail en zie een mail van kiabi, dat de bestelling is geannuleerd omdat de transactie niet goed zou zijn gegaan, vind ik heel raar want het geld is wel van mijn rekening. Als ik inlog op kiabi staat er idd dat ik geen bestelling heb gedaan! Dat is toch vreemd?? Heb ze gemaild, gemaild maar geen reactie. Kunnen jullie me helpen, heb echt het idee dat ik ben opgelicht

Ben tevreden als ze op mijn mail reageren, hun rekening nakijken want het geld is wel degelijk hun kant op en zo snel mogelijk mijn bestelling deze kant op sturen!

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kiabi.nl over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht DebbieXavi

5 jaren geleden - Dank je wel !

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Kiabi.nl in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht DebbieXavi

5 jaren geleden - Terug betaald worden? Jullie kunnen toch vragen wat ik heb besteld en het alsnog opsturen? Zo niet eind volgende week geld terug op mijn rekening

Reactie van de melder van de klacht DebbieXavi

5 jaren geleden - Hoi klacht.nl, heel raar.. Er stond hier opgelost maar dat was t nog niet en is t nog steeds niet. Ze mailen mij dat ik mijn geld terug krijg. En tot mijn grote verbazing is mijn bestelling verstuurd. Vreemd want eerst zeggen ze geld terug daarna kan t ineens wel. Ondertussen heb ik al andere aankopen gedaan. Nu krijg ik al og de slippers die ik niet meer wil. Terwijl er in de mail staat dat mijn geld terug komt

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kiabi.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kiabi.nl

Heeft op 27 juli 2015 om 15:32 geantwoord

Goedendag Debbie,

Ik heb het opnieuw nagekeken en ik bevestig dat uw bestelling nr 102043643 vandaag werd verstuurd.

U zult het dus heel spoedig ontvangen.

Onze excuses voor het misverstand.

MVG,

Quentin, medewerker klantenservice Kiabi.nl

Alle klachten die gemeld zijn door DebbieXavi