Klacht: Geen reactie op vraag annulering

op 26 mei 2020 over Directferries.nl in de categorie Reizen Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor annulering van onze boeking Duinkerke – Dover v.v. en ontvangst van een voucher werden wij door DFDS verwezen naar Direct Ferries, waar we de boeking hadden gedaan. Enkele weken voor de reisdatum van 25 april j.l. probeerden we contact te krijgen met Direct Ferries; dat kon alleen via een contactformulier. We kregen hierop geen reactie, zodat we een paar dagen voor de afvaart opnieuw het contactformulier hebben gebruikt. Opnieuw geen reactie. We zijn bang dat die nu ook niet meer komt. Er lijkt verder ook geen enkele manier om contact te maken.

Gewenste Oplossing:

Graag ontvangen we alsnog de voucher die DFDS ter beschikking zou stellen voor het bedrag van 145,05 euro. Het bedrag terugstorten mag natuurlijk ook.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Directferries.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Directferries.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door B. te W.