Klacht: Geen reactie op verzoek retouradres

op 13 september 2016 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een Laptop bij jullie gekocht. Deze voldoet niet aan mijn verwachtingen. Ik heb inmiddels drie mailtjes naar jullie gestuurd met het verzoek om een retouradres. Tot op heden niets van jullie gehoord. Ik vind het niet kunnen. Vooral als jullie die mogelijkheid bieden om binnen 14 dagen producten te kunnen retourneren.

Ik verzoek jullie dan ook om voor vrijdag mij van een retouradres te voorzien zodat ik de laptop kan terugsturen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als ik de laptop tussen vandaag en vrijdag terug stuur.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Groupdeal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 16 september 2016 om 13:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Duniverso,

Bedankt voor uw bericht.

Onze excuses dat u lang moest wachten op de retourinstructies.

Helaas lopen wij wat achter met de emails. De reden hiervoor is dat het erg druk was deze zomer. Wij zijn hard aan het werk om weer up-to-date te raken.

Wij hebben uw mails erbij gepakt en zien dat wij de retourinstructies 14 september hebben verstuurd.

Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,
Team GroupDeal

Alle klachten die gemeld zijn door Duniverso