Klacht: geen reactie op schade garantie duurt niet lang meer.

op 04 december 2015 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Ik heb een schade aan mijn Riminu hoekbank, deze bank scheurt op meerdere plekken op de stiknaden waarbij ook op een plek waar niet eens word gezeten. Ik ben net de aankoops bon, garantie bewijs en fotos van de schade naar het filiaal qan de hoofdweg in capelle aan den ijssel gegaan. Een van de medewerkers gaf mij een directe mail van het filiaal. Het kon een week duren voor ik antwoord zou krijgen werd me verteld. Geen probleem maar ondertussen zijn we al 2 maanden verder en heb ik nog niks van ze gehoord. In de tussentijds heb ik ook de klantenservice op de hoogte gesteld van mijn klacht via het online formulier. Ook bij deze ontving ik geen reactie. Mijn garantie duurt niet lang meer en ik verwacht een oplossing.

Ik ben tevreden als leenbakker mijn bank terugneemt en vervangt, of er mij de gelegenheid geeft een ander model uit te kiezen van dezelfde prijsklasse. Het is een prachtige bank en zit perfect. Maar vanwege de onlogische schade zou ik niet willen dat dit nog een keer voorkomt. Dus ik twijfel er zeer aan hetzelfde model te willen hebben.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Jesaja91