Klacht: Geen reactie op retourneren

op 05 juli 2019 over Veryvoga.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Een aantal weken geleden heb ik een jurkje besteld via Veryvoga. Toen ik nog steeds niks gehoord had bekeek ik de revieuws over hen op internet en zag ik veel negatieve opmerkingen. Toen besloot ik dat ik de verzending wilde annuleren. Ik heb mail contact gehad met Veryvoga en zij gaven aan dat het jurkje al onderweg was dus zij deze niet meer konden annuleren. Zij gaven aan dat als het jurkje aangekomen was ik hem kon retourneren en mijn geld terug zou krijgen. Eenmaal toen het jurkje binnen was heb ik nogmaals een mail gestuurd dat ik hem niet wilde hebben en hoe ik het pakketje kon opsturen. Tot heden nog steeds geen reactie gehad. En dit is al 34 weken geleden

Ik ben tevreden als ik mijn geld terug krijg voor deze waardeloze service. Het jurkje is trouwens ook niet eens zoals op de foto’s !!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veryvoga.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veryvoga.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MarleenRauw