Klacht: Geen reactie op retouraanvraag

op 24 juni 2017 over xxl-shop.nl in de categorie Mode

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al enkele malen een mail gestuurd over een retour aanvraag . De eerste keer een reactie ontvangen dat ons ordernummer niet bestond . Een kopie gestuurd van de bon en nooit iets meer gehoord . Zelfs naar meerdere mails van onze zijde .

Gewenste Oplossing:

Als wij het geld terug ontvangen hebben zonder enige kosten .

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over xxl-shop.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over xxl-shop.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door xxl-shop.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat xxl-shop.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

xxl-shop.nl

Heeft op 28 oktober 2017 om 19:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

U geeft aan dat u uw aangekochte product wilde retourneren en dat u hier niet spoedig antwoord op heeft gekregen.
Dat betreuren wij om te vernemen, graag reageer ik dan ook op uw klacht.

Als eerste onze excuses als er niet spoedig op uw mail is gereageerd.
Vanzelfsprekend kan het artikel retour gestuurd worden naar het adres wat als afzender staat vermeld op het pakket, u bent niet verplicht om te retourneren via ons systeem.

Een artikel kan retour gestuurd worden binnen 14 kalenderdagen na de dag van ontvangst, wij crediteren het aankoopbedrag z.s.m. maar uiterlijk binnen 14 kalenderdagen.

Mocht het e.e.a. nog niet helemaal duidelijk zijn of heeft u nog andere vragen dan horen wij dit graag.
U kunt een bericht sturen naar: info @xxl-shop.nl

Met vriendelijke groeten,

Afdeling klachtenmanagement xxlshop

Alle klachten die gemeld zijn door Anitavan Oosterom