Klacht: Geen reactie op retour sturen van bestelling

op 11 september 2017 over Lots of goodies in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben nu al ruim twee weken bezig om een bestelling te retourneren. Online kreeg ik het niet voor elkaar om het retour aan te melden. Daarom gemaild, geen reactie. Nogmaals gemaild, weer geen reactie. Toen een privé bericht via Facebook gestuurd, waar ik weer geen reactie op heb ontvangen. Nu een openbaar bericht op Facebook geplaatst, maar dit haalt niets uit. Ik wil graag de artikelen retour sturen en mijn geld terug.

Gewenste Oplossing:

Artikelen retour en geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lots of goodies

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lots of goodies nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Lots of goodies

4 maanden geleden - Hi Kelly, je kan de items gewoon aan ons terugsturen, zodra het binnen is crediteren wij de centjes netjes. Liefs, Lots of Goodies XOXO

Alle klachten die gemeld zijn door Ked123