Klacht: Geen reactie op mijn mails (3-4 keer)

op 06 september 2016 over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in de categorie Incassobureaus

Geachte heer/mevrouw, Van Arkel Gerechtsdeurwaarder heeft een uitspraak van de rechter inzake een vordering LOI tegen Adney. Van Arkel Gerechtsdeurwaarders heeft een overzicht opgevraagd van inkomsten en uitgaven. Nog voor ik kon reageren heeft van Arkel mijn werkgever om mijn inkomsten gevraagd voor het eventueel loonbeslag. Ik heb meerdere malen gewezen op het naar hun gemaild overzicht en tevens een betalingsvoorstel gedaan. Nu 2 weken verder heb ik nog steeds geen reactie ontvangen en heb ik zojuist nogmaals een mail verzonden en verzocht om een reactie. Mijn vrees is dat van Arkel Gerechtsdeurwaarders zal proberen loonbeslag te leggen zonder eerst samen met mij naar een juist oplossing te zoeken. Wat kan ik hiertegen doen ?

Ik ben tevreden als van Arkel een redelijke betalingsregeling met mij treft en stopt om mijn werkgever te benaderen voor een loonbeslag, omdat ik wel bereid ben dit samen met van Arkel op te lossen.
Zelf heb ik ook een voorstel gedaan, echter nog geen reactie ontvangen.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gerechtsdeurwaarder Van Arkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

Heeft op 13 september 2016 om 15:25 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door IreenAd