Klacht: Geen reactie op mijn e-mail wat gebeurd er met mijn vlucht

op 14 mei 2020 over Vliegwinkel.nl in de categorie Online Vliegtickets

Beste,

Ik heb al een tijdje een e-mail gestuurd naar vliegwinkel over een vlucht die ik bij hun geboekt heb voor 3 juli, wegens de coronacrisis weet ik zeker dat er geen vlucht gaat zijn, ik wil weten wat er met mijn geld gaat gebeuren? Krijg ik die volledig terug betaald dat is namelijk wel de bedoeling want het is niet iets persoonlijks? Ik hoop op een snel antwoord

Mvg
Arjeta Morina

Ik ben tevreden als ik mijn geld terug gestort krijg want ik reis met 7 personen daaronder vallen 4 kinderen, die ga ik in deze tijd niet riskeren ik wil graag mijn geld terug, dit hebben we niet zien aankomen

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vliegwinkel.nl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vliegwinkel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vliegwinkel.nl

Heeft op 18 mei 2020 om 14:44 geantwoord

Beste Arjeta,

Een luchtvaartmaatschappij zal geen restitutie aanbieden wanneer de vlucht wordt uitgevoerd.

Graag wil ik je adviseren om contact op te nemen Eurowings om de mogelijkheden te bespreken. De voorwaarden van de luchtvaartmaatschappij dienen te worden aangehouden. Wellicht dat zij een optie geven om te wijzigen of sturen zij een voucher.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Vliegwinkel Klantenservice
Taina

Heeft op 19 mei 2020 om 19:07 geantwoord

Ik heb Eurowings gecontacteerd en zij kunnen geen voucher geven omdat we niet geboekt hebben via Eurowings dus zeggen ze dat Vliegwinkel iets moet doen. Als ik geen geld kan terugkrijgen is een voucher zeker een oplossing.
Graag hoor ik iets van jullie

Bericht van Vliegwinkel.nl

3 maanden geleden - Beste Arjeta,Wat vervelend dat Eurowings niets voor je wil betekenen. Ik kan me voorstellen dat je het gevoel krijgt van het kastje naar de muur te worden gestuurd.Eurowings biedt alleen vouchers aan wanneer er rechtstreeks is geboekt. Dit betekent dus alleen voor de eigen klanten. Vliegwinkel als tussenpersoon geeft geen vouchers uit. We kunnen alleen afwachten tot de vlucht geannuleerd wordt om een restitutie in te dienen. Wanneer een annulering heeft plaats gevonden kun je via de website van Eurowings een omboeking doen of teruggave aanvragen.Ik vertrouw erop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.Met vriendelijke groet,Klantenservice Vliegwinkel.nl Moniek

Alle klachten die gemeld zijn door Arjeta