Klacht: Geen reactie op mail/niet kunnen inloggen op de site

op 27 september 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

4 weken geleden heb ik Van Dijk Educatie gemaild omdat ik een aantal boeken wil retourneren. Voor het retourformulier moet je ingelogd zijn op de site. Bij het inloggen geeft de site aan dat alle wachtwoorden die vóór 15 juli zijn aangemaakt zijn onbruikbaar gemaakt en je een nieuw wachtwoord moet aanvragen. Ik heb meerdere malen een nieuw wachtwoord aangevraagd, maar kan nog steeds niet inloggen. 4 weken later heb ik nog steeds geen reactie ontvangen van Van Dijk Educatie. Meerdere klasgenoten hebben last van dit probleem.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer ik kan inloggen en mijn boeken kan retourneren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 29 september 2016 om 13:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Sterre,

Wat vervelend dat je niet tevreden bent.

Ik ben gaan kijken in de mailbox en zie dat jouw berichtje inmiddels is beantwoord. Mocht je vragen of onduidelijkheden hebben, horen we het van je!

Met vriendelijke groet,
VanDijk.nl

Alle klachten die gemeld zijn door sterrebeijer