Klacht: Geen reactie op klachten

op 12 augustus 2017 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

DE KLACHTProbeer Syncasso al een tijd je bereiken via hun website en mail.. 0,0 reactie, dus dan maar op deze manier.
Tussen mij en haar cliente Beekman B.V. uit apeldoorn. Is na een lange discussie over een betaling is er een gerechtelijke vaststellingsovereenkomst opgesteld, een betaalafsptaak met rechterlijke tussenkomst.

Bij non-betaling zou het bedrag ineens opeisbaar zijn. Maar de overeenkomst is verder niet vatbaar voor ontbinding.

Nu claimt Syncasso dat er niet, of niet tijdig betaald is, maar onze bankafschriften vertellen een ander verhaal.

Ik heb meermaals contact gezocht maar krijg geen enkele reactie.

Ik heb nu besloten de kwestie dan maar online te beslechten.DE OPLOSSINGSchriftelijke excuses en bevestiging van gemaakte fout.

Reactie per brief.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syncasso

Bericht van Syncasso

3 maanden geleden - Wij nemen geen klachten meer in behandeling van externe klachtensites. Bent u ontevreden over de werkzaamheden van Syncasso of één van haar medewerkers, dan vragen wij u om daarover een klacht rechtstreeks bij ons in te dienen. Dat kan heel makkelijk en eenvoudig via onze website: https://www.syncasso.nl/contact-opdrachtgevers/klachten/

Reactie van de melder van de klacht Electro service

3 maanden geleden - Dat hebben we , zoals u kunt lezen en ongetwijfeld zult weten, meermaals gedaan. Zonder succces. Inmiddels heb ik de KBVG ,kamer van gerechtsdeurwaarders, een brief gestuurd.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syncasso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Electro service