Klacht: geen reactie op klacht via website

op 29 december 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

UPS stuurt mij herinneringen omdat ik niet betaald zou hebben. Ik hebben echter betaald via Ideal. Dat heb ik talloze malen via de website van UPS gemeld. Ik heb 1 x een mailtje terug gehad dat alles geregeld zou worden, maar dat is niet gebeurd. Weer verschillende keren berichten gestuurd. Geen enkele reactie. Wel weer nieuwe herinneringsbrieven.

Ik verwacht een directe en adequate reactie via de mail.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 29 december 2017 om 13:36 geantwoord

Goedemiddag,

Als u via de website een mail heeft gestuurd, dan zal deze zo spoedig mogelijk beantwoord gaan worden.

Echter ik begrijp dat dit gaat om een facturatie issue. In dat geval kunt u ook bellen met het telefoonnummer op de factuur. U komt dan in contact met onze facturatie afdeling en die kunnen waar nodig direct actie ondernemen om dit voor u op te lossen.

Onze excuses voor het ongemak

UPS Social Media Team

Heeft op 29 december 2017 om 15:09 geantwoord

Er is van alle keren dat ik het formulier op de website heb ingevuld maar 1 x gereageerd. Zeker 10 keer niets gehoord.
Ik wil dat de klachten via de mail worden behandeld. Inmiddels gaat het om 4 verschillende rekeningen die onterecht verstuurd zijn. Als ik alle codes en data moet doorgeven door de telefoon dan ben ik een uur bezig. Bovendien wil ik bewijs hebben dat de klachten behandeld worden.
Inmiddels stuur ik niets meer via UPS.

Alle klachten die gemeld zijn door zolderman