Klacht: geen reactie op klacht over vertraging en slecht handelen personeel/verzoek refund

op 17 juli 2016 over American Airlines in de categorie Reizen Algemeen

Op 11 maart 2016 vlogen wij terug vanaf Miami naar Amsterdam met een tussenstop in Londen. In Miami vertrokken we 2,5 uur later dan gepland waardoor we onze aansluitende vlucht in Londen misten. Het personeel van AA in Miami communiceerde niets over de vertraging, we moesten overal zelf achteraan en werden telkens van het kastje naar de muur gestuurd. AA had in Miami onze vlucht in Londen omgeboekt: in Londen bleek dit alsnog niet te zijn gebeurd. Meer informatie die AA ons gaf, bleek later niet te kloppen. Hierdoor liepen we in Londen nog meer vertraging op en kwamen meer dan 5 uur later dan gepland op Schiphol aan. Op advies van de rechtsbijstandverzekering hebben we op 22 mei een brief gestuurd naar AA. We wachten nog steeds op een reactie.

Na excuses van AA voor het onverschillig/slecht/niet handelen van het personeel en na ontvangst van een refund.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over American Airlines

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over American Airlines nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AA MiamiAdam