Klacht: Geen reactie op Klacht ingebrekestelling

C. Taouil
‘t Hert 83
2266 NC LEIDSCHENDAM
06-26206968

LEIDSCHENDAM, 8 januari 2016.

Leen Bakker BV
Karperweg 3
4941 SH RAAMSDONKERVEER
Betreft: ingebrekestelling/klacht
Uw kenmerk: ordernummer 18073227​

Geachte heer, mevrouw,
Ik heb op 22-12-2015 via uw website www.leenbakker.nl 12 sinatra eetkamerstoelen (beige) gekocht voor 7,99 per stuk.
Ik had geen reden om aan te nemen dat de prijs niet klopte. Gezien de diverse kortingsproducten die werden aangeboden en ook zijn geleverd bij diverse mensen die ik ken. Tevens heb ik contact met jullie gehad op 31 december 2015 om te vragen wat de status is van mijn bestelling. Tijdens dat gesprek is mijn order tevoorschijn gehaald. Uw medewerker klantenservice vroeg mij of het de stoelen van de aktie waren. Ik heb bevestigd dat het inderdaad van de aktie was. Ze zei vervolgens wat vreemd dat de factuur leegstaat en ging voor me op zoek. Ze heeft toen de betaling tevoorschijn gehaald en de order opnieuw doorgevoerd. Volgens haar gebeurde het wel vaker dat een order blijft zweven. Het probleem zou opgelost worden en ze heeft mij te kennen gegeven dat ik t.z.t. gebeld zou worden door het filiaal waar ik het kon afhalen. Dat is netjes gebeurd. Ik ben op 2 januari 2016 door de heer Badr (filiaalmanager) van de vestiging Megastores te Den Haag gebeld. Hij deelde mij mee dat de stoelen maandag of woensdag binnen kwamen. Hij zou me dan bellen wanneer ik mijn bestelling af kon halen. Vervolgens hoor ik maandag niks en woensdag halverwege de dag besluit ik te bellen naar het filiaal. De heer Badr geeft aan dat hij de order maandag langs heeft zien komen maar dat het nu weer leegstaat. Tevens is de order niet binnengekomen. Hij verwijst mij terug naar de klantenservice. Echter komen we er daar niet uit wat betreft deze kwestie. Ik word dan van het kastje naar de muur gestuurd.
Kortom wat ik hierbij kenbaar wil maken is dat er een bindende overeenkomst tot stand is gekomen. Ik heb alsnog recht op levering van het product.
Graag ontvang ik een bevestiging van de levering van het product binnen twee weken na dagtekening.
Mocht u het product niet leveren? Dan zal ik mijn klacht voorleggen aan de geschillencommissie.
C. Taouil

Ik ben tevreden als ik mijn bestelde producten geleverd krijg.

Net als honderden anderen die wel hun spullen hebben gehad.

Alle klachten die gemeld zijn door Chafia