Klacht: geen reactie op klacht gehad

op 08 september 2018 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

een x aantal weken een klacht gemeld en tot heden geen reactie gehad van de winkel we praten over 10-08-2018 het gaat over een trai bier die ik had gescand en vervolgens in mijn rijdende tas had gedaan ik had volgens het personeel niet de trai mogen scannen maar ieder blikje appart terwijl dit dus nergens staat aan gegeven stond ik dus voor gek bij iedereen terwijl ik er niks aan kon doen

Gewenste Oplossing:

als ik dus een trai bier koop en het dus appart moet scannen zorg dan dat er een rekenmachine op de scanner zit inplaats dat 24 x moet gaan staan te piepen met de scanner

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Riny van der Aa