Klacht: Geen reactie op geannuleerde vlucht Bangkok – Dubai – London Heathrow

op 18 juli 2020 over Cheaptickets.nl in de categorie Online Vliegtickets

Op 23 maart 2020 boekten wij, ivm annulering van onze originele vlucht via Emirates, via CheapTickets nieuwe tickets voor een vlucht naar London Heathrow (via Abu Dhabi) met Etihad Airways vanuit Bangkok op 24 maart om 18 uur. Nog dezelfde dag (op de 23e) hebben wij kunnen inchecken en gingen wij met onze boardingpassen op zak naar het vliegveld in Bangkok op de 24e. Daar aangekomen kregen wij van Etihad Airways te horen dat wij (en circa 100 anderen) niet mee mochten omdat net besloten was dat alleen nog mensen vanuit de Verenigde Arabische Emiraten aan boord mochten. De circa € 1.640,- euro die wij de dag ervoor betaald hebben, interesseerde hen niks. Moesten wij maar oppakken met Etihad (via Cheaptickets). Gelijk contact proberen op te nemen met CheapTickets, maar die hadden de telefoon uitgeschakeld. Vervolgens gelijk een bericht gestuurd via het daarvoor bedoelde online formulier op hun website met het verzoek om het geld terug te storten of niet incasseren (was tenslotte nog niet door hen geïncasseerd van mijn Creditcard). Maar helaas kreeg ik een geautomatiseerd bericht terug dat zij druk zijn door Covid-19 en dat zij, vanzelf contact opnemen met mij.

Tot op heden, ondanks veel extra berichten e-mails vanuit mijn kant nog steeds HELEMAAL NIKS gehoord/gelezen van Cheaptickets! Hoe moeilijk kan het zijn om in ieder geval een berichtje terug te sturen dat mijn verzoek in behandeling is genomen en dat zij er op terug gaan komen.

Ook Travix International B.V. in Amsterdam, als moederbedrijf, is nergens te bekennen in dit verhaal waarmee zij duizenden mensen duperen. Dit gaat er in ieder geval zorgen dat ik (en met mij waarschijnlijk heel veel mensen) nooit meer ga boeken bij een dochteronderneming van Travix International B.V. , te weten: CheapTickets, vliegwinkel.nl, BudgetAir, Vayama en Flugladen.

Binnenkort maar een keer een persoonlijk gesprek vragen op kantoor in Amsterdam van Travix. Misschien dat ik dan wel een antwoord krijg!

Ik ben tevreden als ik mijn geld voor de niet uitgevoerde vluchten met Etihad terug krijg. En minstens net zo belangrijk dat zij in ieder geval een keer reageren en erkennen dat zij dit moeten gaan oplossen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cheaptickets.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cheaptickets.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Royes