Klacht: Geen reactie op emails en telefonisch niet bereikbaar.

op 14 juli 2017 over brillen24.nl in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb bril besteld, na twee weken op account gecheckt er ontbrak een glazenvoorschrift. Heb gegevens van sterkte bij bestelling opgegeven, heb geen voorschrift ook zo opgegeven bij bestelling.
Emails gestuurd geen reactie.
Telefonisch onbereikbaar, wordt in de wacht gezet en na 15 minuten wordt verbinding verbroken. Meerdere malen gebeld op verschillende tijdstippen maar steeds hetzelfde je wordt telkenmale in de wacht gezet en na 15 min wordt de lijn verbroken.

Gewenste Oplossing:

Dat brillen24 eens reageert op Emails en telefoontjes eens opnemen of anders meer telefonisten in dienst gaan nemen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over brillen24.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over brillen24.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door pavisser@ziggo.nl