Klacht: Geen reactie op eerdere klacht via telefoon, mail en twitter.

op 15 september 2017 over Sanoma in de categorie Media

Ik heb een klacht ingediend via de telefoon. Hier heb ik geen antwoord op gekregen en zelf maar teruggebeld. De klacht was bekend maar de ‘financiële afdeling’ vond het niet nodig om terug te bellen en vond een notitie in het systeem voldoende. Hierop heb ik via het mailformulier een klacht gestuurd. Deze heb ik gestuurd op 22 augustus. Vervolgens heb ik hier niets meer van gehoord. Vorige week de klacht nog een keer via Twitter gemeld, maar op het twitter account van Sanoma lijkt sinds 1 augustus geen activiteit meer te zijn.

Mijn oorspronkelijke klacht:

Eind 2016 Heb ik gebeld met Sanoma om mijn abonnement op Veronica Magazine op te zeggen. Was er wel tevreden over maar een te groot aantal ging ongelezen in de oud papierbak. Bellen met Sanoma; of ik wist dat het abonnement nog even door zou lopen. Ja dat wist ik. De vriendelijke dame aan de lijn bood me aan voor de resterende abonnementsperiode een blad te kiezen wat ik wel zou lezen. Ik koos voor de Donald Duck en voelde me prima geholpen. De Donald Duck was leuk want ik kon er nadat ik ze zelf gelezen had ook mijn neefjes en nichtjes blij mee maken. Ergens in juni/juli 2017 begon ik me af te vragen wanneer het abonnement (oorspronkelijk dus mijn Veronica Magazine abonnement) af zou lopen. Ik belde een 2e keer met Sanoma en de vriendelijke meneer aan de telefoon die deelde me mede dat het Donald Duck abonnement stilzwijgend was verlengd tot wederopzegging. Ik viel van mijn stoel van verbazing. Ik leg de vriendelijke meneer het volgende uit; Ik bel in 2016 op, op mijn Veronica Magazine abonnement op te zeggen en ik vond het goede service dat ik een ander blad in de plaats kreeg. Maar ik bel toch niet om op te zeggen om vervolgens een ander abonnement aangesmeerd te krijgen?

Ik verwacht niet van Sanoma dat ze me al het geld terug gaan geven voor de weken dat de Donald Duck door heeft gelopen na de oorspronkelijke einddatum van mijn Veronica Magazine abonnement. Wat ik wel verwacht is een stukje inlevingsvermogen en een gebaar. De medewerker zou het doorzetten naar een andere afdeling en ik zou worden teruggebeld. We zijn nu een flink aantal weken verder en ik moet nog worden teruggebeld. Ik heb zelf maar weer eens gebeld vorige week, derde keer inmiddels. Van die iets minder vriendelijke medewerker kreeg ik het nieuws dat de financiële afdeling vond dat ik heb betaald voor wat ik heb gekregen en daarmee is de kous af. Terugbellen vonden ze niet nodig. De klant belt zelf wel en dan mag dit nieuws gecommuniceerd worden. Dat is pas service! Ik wilde alleen een gebaar. Maar ik kreeg van Sanoma een middelvinger...

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sanoma

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sanoma nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanoma

Heeft op 19 maart 2018 om 12:50 geantwoord

Geachte meneer, mevrouw pas,
Dit is een centraal gegenereerde mail bericht.
Bedankt voor uw bericht op Klacht.nl.
Volgens onze gegevens is uw klacht opgelost.
Mocht dit niet het geval zijn kunt u contact met ons opnemen en anders kunt u deze mail als niet verzonden beschouwen.

Sanoma Webcare Team.

Heeft op 19 maart 2018 om 16:11 geantwoord

Geen oplossing geboden. Er wordt gewoon niet gereageerd.

Alle klachten die gemeld zijn door mplmp