Klacht: Geen reactie of respons over annuleren boeking

op 04 mei 2020 over Vliegwinkel.nl in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Naar aanleiding van onze boeking is de vertrek datum 5 mei en zijn we nog steeds niet geïnformeerd op basis van een verzonden email of we onze vlucht kunnen annuleren en een voucher kunnen krijgen. Zowel heen als terugvlucht is via KLM, helaas verwijst KLM ons naar Vliegwinkel.nl.

Gewenste Oplossing:

Indien Vliegwinkel.nl of geld terugstort of een voucher regelt via KLM.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vliegwinkel.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vliegwinkel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vliegwinkel.nl

Heeft op 18 mei 2020 om 13:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Joop,

Een voucher kan alleen door de luchtvaartmaatschappij worden uitgegeven. Ik zal per e-mail een link sturen. Via de website van de KLM kan je namelijk een voucher aanvragen.

Een andere optie is een volledige restitutie. Deze kunnen wij voor je proberen aan te vragen bij de KLM.

Met vriendelijke groet,

Vliegwinkel Klantenservice
Taina

Alle klachten die gemeld zijn door joopvk