Klacht: geen reactie meer na belofte nieuwe bioscoopkaarten

op 23 augustus 2016 over bioscoopcadeau in de categorie Filmaanbod

Ik kwam er kortgeleden achter dan mijn 2 bioscoopbonnen verlopen waren. Ik las ergens dat je de kaarten kunt verlengen als ze niet langer dan 3 maanden verlopen zijn. Ik heb een mail gestuurd naar die organisatie en kreeg vrij snel een mail terug van ene Maud, dat ik recht had op nieuwe bioscoopbonnen omdat ik nog binnen de 3 maandentermijn zat. Heel netjes tot zo ver. Ik moest hiervoor wel 2,95 per kaart administratiekosten voor betalen. Goed, geen punt verder, Ik moest mijn kaartnummers en volledige gegevens doormailen, dan zou ik binnen 2 werkdagen de betaalinstructies krijgen om de adm.kosten over te maken waarna ik de nieuwe kaarten zou ontvangen. De betaling moest binnen 2 weken gebeuren. Ik heb meteen dezelfde dag nog mijn gegevens doorgegeven. EN TOEN BLEEF HET STIL. Niets meer gehoord. Heb er nog 4 mailtjes achteraan gestuurd waarom er geen reaktie meer komt, maar er wordt niet meer gereageerd. Ik kan zonder betaalinstructies de betaling niet verrichten en inmiddels zit ik nu over de 3 maanden van verloop, door de schuld van BIOSCOOPBONCADEAU. Ik heb daarna nog via een ander emailadres met andere naam een mail gestuurd w.b.t een verlopen biosbon. Er kwam de volgende dag meteen bericht van ene Lisanne. Of ik mijn kaartnummers en gegevens wilde doorgeven. Hierop heb ik ze meteen gewezen op het mailverkeer waarop ik geen reaktie kreeg en dat ik nog steeds op antwoord zat te wachten. En zoals ik al verwachtte…. Ook hierop geen reaktie meer terug. NOOIT GEEN BIOSCOOPCADEAU meer voor mij.

Als ze het fatsoen op kunnen brengen om te reageren en hun beloftens nakomen.daarbij zou het fijn zijn als een bioscoopbon 3 jaar geldig is. Wat is nou 1 jaar. Mijn Euro's zijn toch ook niet na één jaar verlopen?

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over bioscoopcadeau

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over bioscoopcadeau nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JK015