Klacht: Geen reactie meer na annulering bestelling

op 12 september 2018 over Mode-Statements in de categorie Internetshops - Kleding

Ik heb nu bijna 2 maanden geleden een jurk besteld. Eerst kreeg ik bericht dat deze bezorgd zou worden volgens afspraak, vervolgens een bericht dat er iets fout gegaan was en zij eerst op nieuwe aanlevering van het product moesten wachten, om vorige week een bericht te krijgen dat het product helemaal niet meer geleverd zal worden. Ik kreeg als oplossing een verhoging van mijn krediet om uit te geven bij bestellingen. Ik wil echter geen ophoging van krediet, maar ik wil mijn geld terug. Hier heb ik inmiddels 3 mails over gestuurd en expliciet gevraagd om een bevestiging, maar hoor niets meer, complete radiostilte.

Als ik mijn geld terug heb op mijn bankrekening.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Mode-Statements in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mode-Statements een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mode-Statements

Heeft op 12 september 2018 om 10:51 geantwoord

Goedemorgen Suzanne,

Bedankt voor je berichtje. Wat vervelend dat je een klacht hebt. Helaas zijn we van onze niet beantwoording op de hoogte. Op dit moment hebben we een behoorlijke achterstand waardoor onze service niet naar behoren verloopt.

Uiteraard mag en kan je de bestelling annuleren! Wij zijn immers tekort geschoten in onze levering.

Op dit moment hebben wij even tijd nodig om orde op zaken te stellen. Graag nemen wij a.s. maandag 17-09 contact met je om de kwestie op te lossen.

Onze excuses voor het vervelende ongemak!

Met vriendelijke groeten,
Elly - klachtafhandeling Mode-Statements

www.mode-statements.com
info@mode-statements.com

Follow @ FB
Follow @ IG

BTW: NL856805579.B01
KvK: 67042104

Alle klachten die gemeld zijn door Suuze