Klacht: geen reactie en verzendkosten en bestelling anuleren

op 25 juli 2017 over Lots of goodies in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

goedemorgen!

afgelopen week heb ik een bestelling gedaan van een jurk en een rok spijkerst­of nu kreeg ik gis­teren mijn bestelling en daar zit alleen de jurk in en niet de rok (dit stond er ook bij vermeld dat de rok later zou komen ) maar mijn punt is, nu is de jurk niet naar mijn idee en wil ik het terug sturen verzendko­sten betalen vind ik niet erg maar als de rok nu ook niet goed is dan moet ik daar dus weer voor be­talen om te retouren! hoe kunnen we dit oplossen er moet namelijk binnen 14 dagen geretourneerd worden !

bijdrage wil ik ook de rok annuleren voor verdere problemen

vriendelijke groeten
linda baltus

Gewenste Oplossing:

dat ik me geld terug krijg als de jurk word opgestuurd en dat de rok word geannuleerd bedrag zo rond de 65 euro

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lots of goodies

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lots of goodies nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Lots of goodies

11 maanden geleden - Hoi Linda, we hebben je een mail gestuurd. Zou je willen reageren? xoxo

Alle klachten die gemeld zijn door Linda baltus