Klacht: geen reactie en verzendkosten en bestelling anuleren

op 25 juli 2017 over Lots of goodies in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

goedemorgen!

afgelopen week heb ik een bestelling gedaan van een jurk en een rok spijkerst­of nu kreeg ik gis­teren mijn bestelling en daar zit alleen de jurk in en niet de rok (dit stond er ook bij vermeld dat de rok later zou komen ) maar mijn punt is, nu is de jurk niet naar mijn idee en wil ik het terug sturen verzendko­sten betalen vind ik niet erg maar als de rok nu ook niet goed is dan moet ik daar dus weer voor be­talen om te retouren! hoe kunnen we dit oplossen er moet namelijk binnen 14 dagen geretourneerd worden !

bijdrage wil ik ook de rok annuleren voor verdere problemen

vriendelijke groeten
linda baltus

Gewenste Oplossing:

dat ik me geld terug krijg als de jurk word opgestuurd en dat de rok word geannuleerd bedrag zo rond de 65 euro

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lots of goodies

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lots of goodies nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Lots of goodies

2 maanden geleden - Hoi Linda, we hebben je een mail gestuurd. Zou je willen reageren? xoxo

Alle klachten die gemeld zijn door Linda baltus