Klacht: Geen reactie en product mist

op 14 mei 2020 over Rituals in de categorie Verzorgingsprodukten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een product te weinig ontvangen, daarover proberen te bellen, appen, facebook, instagram en email maar via geen enkel medium krijg ik een reactie en ik wacht al vier dagen. Ze reageren gewoon niet maar ik heb wel betaald voor mijn product.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn extra product (dat notabene door hen is opgestuurd) naar mij toekomt. En een excuses voor het negeren van ALLE pogingen tot contact met klantenservice zou ook op zijn plaats zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rituals

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rituals nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Britt2020