Klacht: Geen reactie bij melden defect apparaat

Sophie71 op 10 september 2021 over Lidl in de categorie Supermarkten

22-5-2021: melkschuimer gekocht in de winkel Lidl in Bleiswijk.

7-8-2021: melkschuimer doet niets meer. Lidl gebeld, zij hebben mij een mail gestuurd of ik akkoord ga dat mijn gegevens worden doorgegeven aan een partner die de reparatie doet. Mail direct geretourneerd met mijn toestemming.

15-8-2021: lidl gebeld omdat ik niets meer hoor. Het wordt doorgezet naar afdeling kwaliteit.

25-8-2021: lidl gebeld omdat ik niets meer hoor. De telefoniste zegt dat als een apparaat kapot gaat binnen 90 dagen na aankoop de klant een nieuw apparaat krijgt. Dit geldt niet voor mij omdat de 90 dagen om zijn. Ik zeg dat de 90 dagen niet om waren toen ik mijn klacht indiende, maar dat geldt niet meer. Ik moet wachten tot lidl of de reparatie-partner contact met mij op zal nemen. Ik moet geduld hebben. Het wordt nogmaals doorgezet naar afdeling kwaliteit.

6-9-2021: lidl gebeld omdat ik niets meer hoor. De telefoniste zal het weer doorzetten naar afdeling kwaliteit, maar nu op een andere manier waardoor ik sneller iets zal horen. Ik moet nog even geduld hebben.

Ik wil dat het apparaat gemaakt wordt of ik wil een nieuw apparaat. Het zit nog dik binnen de garantie.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Lidl

1 jaar geleden - Hartelijk dank voor je melding. Wij hebben onze collega's zojuist direct een e-mail gestuurd met het verzoek dit op te pakken en je te informeren! Met vriendelijke groeten, Klantenservice team Lidl Nederland

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 10 september 2021 om 15:33 geantwoord

Sophie71

Heeft op 10 september 2021 om 16:26 geantwoord

Meer dan een maand geleden is mijn melding al doorgezet naar de service partner. Sindsdien is er niets gebeurd.

Alle klachten die gemeld zijn door Sophie71