Klacht: Geen reactie ; Albert Heijn wil niet reageren op mijn vraag

op 21 augustus 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik irriteer me aan het feit dat Albert Heijn geen eerlijke informatie geeft over haar producten. Vervolgens niet wil reageren op mijn vraag hierover.

Gewenste Oplossing:

Albert Heijn moet eerlijke informatie geven over de samenstelling van haar producten. De samenstelling indien nodig aanpassen.

Albert Heijn moet schadelijke ingredienten in haar producten vervangen door niet schadelijke ingredienten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Javamatic