Klacht: Geen reactie

op 19 mei 2020 over Vliegwinkel.nl in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

2 tickets geboekt voor maart maar uiteraard geannuleerd door de vliegmaatschappijen.
Na een doorgestuurde e-mail van Transavia gekregen te hebben blijft het stil, heel stil. In de e-mail van Transavia staat dat zijn voor eind april iedereen een voucher zouden sturen. Helaas heb ik van Vliegwinkel deze e-mail nooit doorgestuurd gekregen. Wat betreft de voucher van Aegean: geen idee. IK heb aan Vliegwinkel betaald en zij zijn degene die mij of een voucher of mijn geld aan moeten bieden. Geen contact mogelijk en op e-mail wordt niet gereageerd. Wie weet waar je moet zijn om dit bedrijf aan te pakken. Ze hebben zowel een ANVR als een SGR keurmerk. Helaas gedragen ze zich daar niet naar.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik of mijn geld terug ontvangen of voor beide vluchten een voucher ontvangen heb. En dat voor 1 juni a.s.

Alle klachten die gemeld zijn door Desiree Kanger