Klacht: Geen reactie

op 02 mei 2020 over Vliegwinkel.nl in de categorie Online Vliegtickets

Vliegwinkel heeft de vlucht geannuleerd per mail. Air France geeft aan dat alleen de vlucht Atlanta naar West Palm Beach is geannuleerd. Vliegwinkel heeft de gehele vlucht eruit gehaald. Volgens Air France ligt het initiatief bij Vliegwinkel om definitief te annuleren of te herboeken. In de mail van Vliegwinkel geeft men aan dat de vliegtuigmaatschappij heeft geannuleerd. Niet duidelijk! Vliegwinkel reageert alleen met standaard mailtjes en is telefonisch niet bereikbaar.

Als er contact is met Vliegwinkel om te kijken voor een herboeking of definitieve annulering. Dan weten we waar we aan toe zijn.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vliegwinkel.nl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vliegwinkel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vliegwinkel.nl

Heeft op 18 mei 2020 om 12:32 geantwoord

Beste Dennis,

Wat vervelend dat je geen reactie meer hebt ontvangen op jouw e-mails. Onze excuses daarvoor. Vanwege de Corona situatie ontvangen wij een hoger volume in aantal e-mails, waardoor de reactietijd langer duurt. Wij proberen iedereen zo spoedig mogelijk te helpen.

Vluchten worden alleen door de luchtvaartmaatschappij geannuleerd. Indien er geen passend alternatief is annuleren wij de gehele boeking en vragen wij een volledige restitutie aan. Wij hebben op 26 april een e-mail naar je verstuurd met een uitleg over het restitutie proces. Ik heb deze e-mail nog een keer naar je verstuurd.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Vliegwinkel Klantenservice
Taina

Heeft op 18 mei 2020 om 17:54 geantwoord

Nee, want ik krijg een standaard reactie. Ik wil telefonisch in contact komen met een klantservicemedewerker om te kijken naar een alternatief.

Bericht van Vliegwinkel.nl

3 maanden geleden - Beste Dennis,Hartelijk dank voor je bericht.Zoals in eerdere e-mails aangegeven is je vlucht geannuleerd. Een alternatief is niet mogelijk geweest. Om die reden is het proces voor het aanvragen van een restitutie in gang gezet.Ik vertrouw erop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.Met vriendelijke groet,Moniek Klantenservice Vliegwinkel.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Dennisvandenberg2