Klacht: Geen reactie

op 29 april 2020 over Vliegwinkel.nl in de categorie Online Vliegtickets

Morgen zouden wij met 5 personen vliegen naar Boedapest vanaf eidhoven! Boedapest daar mogen wij niet naar toe nu natuurlijk, terugvlucht is geannuleerd door easyJet . Heenvlucht is met andere maatschappij en staat nog open. Wij willen graag reactie op onze mail! En super slecht dat NIEMAND van vliegwinkel telefonisch te bereiken is. Dit was de eerste maar ook zeker de laatste x dat wij hier geboekt hebben.

Als wij reactie krijgen en ons geld terug krijgen

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vliegwinkel.nl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vliegwinkel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vliegwinkel.nl

Heeft op 18 mei 2020 om 11:58 geantwoord

Beste I. Giebels,

Onze excuses dat je ons niet kon bereiken. Wij begrijpen dat dit een vervelende situatie is.

Ik heb jouw e-mails gelezen. Wanneer je een restitutieverzoek hebt ingediend bij de luchtvaartmaatschappij zal de luchtvaartmaatschappij het bedrag naar ons terugstorten. Zodra wij het bedrag hebben ontvangen storten wij het terug naar de rekening waarmee de boeking is betaald.

Ik zal het boekingsnummer doorsturen naar onze financiële afdeling. Die kijkt dan na of wij het bedrag van EasyJet en Wizzair hebben ontvangen. Dit proces kan enkele weken tot maanden duren, afhankelijk van de luchtvaartmaatschappij.

Vliegwinkel Klantenservice
Taina