Klacht: geen reactie

op 20 september 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Ik heb 2 x gemaild en 1 x gemaild en ik krijg maar geen reactie.
Ik wacht al weken lang, graag reactie.

reactie op mijn mail

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

Bericht van Van Dijk Educatie

2 maanden geleden - Beste Myrett, Naar aanleiding van je klacht hebben we je gegevens ingezien en je e-mails erbij gezocht. Je geeft aan dat je het artikel '(ECK) ViaStarttaal Online' (ISBN: 9789490013196) niet hebt ontvangen. Dit artikel is een licentie welke voor je klaarstaat op je Bundle. Om gebruik te maken van je digitale lesmateriaal dien je de volgende stappen te volgen: * Log in op je schoolportaal * Klik op de link Bundle/digitaal lesmateriaal * Indien er een pop-up komt om je klantnummer in te voeren vul je deze in. * Sluit de browser af * Log opnieuw in op je schoolportaal en klik weer op de link Bundle/digitaal lesmateriaal. Je digitale lesmateriaal staat nu klaar op je Bundle. Met vriendelijke groet, VanDijk.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 20 september 2016 om 15:11 geantwoord

Beste Myrett,

* Log in op je schoolportaal
* Klik op de link Bundle/digitaal lesmateriaal
* Indien er een pop-up komt om je klantnummer in te voeren vul je deze in.
* Sluit de browser af

Je digitale lesmateriaal staat nu klaar op je Bundle.

VanDijk.nl

Alle klachten die gemeld zijn door myrett