Klacht: Geen reactie

op 28 juli 2016 over Habbo Hotel Nederland in de categorie Internet Games

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn account is 5 jaar geleden geblokkerd ( een ban dus ) , een echte reden daarvoor heb ik nooit gekregen. Het was een best rijk account, waardevolle meubels en een heleboel credits ( Die er nog altijd opstaan ) Honderden euro’s heb ik aan hun besteed, en nu kunnen ze niet eens mijn account ontbannen. Na 5 jaar heb ik hier echt wel van geleerd wat wel/niet mag, maar als ik een aantal vragen stuur, krijg ik het automatische bericht dat ze niks meer doen na 6 maanden, wat onzin is, want bij iemand die ik ken hebben ze het na 2 jaar ook gedaan. Zoveel moeite lijkt het me niet om iemand die zoveel geld aan hun heeft besteed gewoon het account terug te geven. Slechte reclame dit…

Gewenste Oplossing:

Zodra mijn account terug actief wordt gezet!

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Habbo Hotel Nederland

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Habbo Hotel Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door SavannahV