Klacht: Geen QR code

[email protected] op 16 december 2021 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste allen,

Ik heb geen QR-code en met de nieuwe corona maatregelen is dit verplicht wil ik gebruik maken van de faciliteiten.
Ik heb hun meerdere e-mails gestuurd hieromtrent en tot op heden geen reactie mogen ontvangen. Maar de abonnementskosten worden nog steeds geïncasseerd van mijn rekening. Hoewel ik geen gebruik mag maken van de faciliteiten maar hoor nog steeds abonnementskosten te betalen.
Hoe dan?

Is er een compensatie regeling hiervoor in de plaats gesteld net als vorig jaar?

Uw snelle reactie zie ik met belangstelling tegemoet.

Gewenste Oplossing:

Compensatieregeling of dergelijk

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]