Klacht: Geen product geleverd en geen correcte afhandeling door Lidl

op 13 september 2018 over Lidshop.nl in de categorie Deal-Sites

Na een niet al te beste ervaring met een eerdere order heb ik toch een order geplaatst en 2 matrassen besteld op Lidl shop.nl. Toen ik na 4 dagen keek waar het bleef bleef dat DHLvond dat mijn adres niet bestond. We wonen in een nieuwbouwwijk. Dit is al eerder gebeurd bij een levering van LidlDHL dus je zou denken dat ze nu weten dat het een bestaand adres is (gewoon te vinden op google). Toen ik met de Lidl belde gaven ze aan dat ik DHL moest bellen. DHL zei vervolgens dat alleen Lidl kon aangeven dat ze alsnog het pakket moesten leveren. Vervolgens zei Lidl dat ze zelf geen contact konden opnemen met DHL. Ze stelden voor een nieuwe order aan te maken. Ik ging akkoord maar toen ze dat wilden doen zagen ze in het site dat er geen voorraad meer was. Ik zou dus als de matras terug was van de dhl in hun magazijn mijn geld terug krijgen en moest het verder uitzoeken.Toen ik online keek zag ik dat product gewoon leverbaar was. Toen ik maandag belde met Lidl hierover gaven ze aan dat als het productnummer was veranderd zij de orderregel niet konden kopiëren en dat ze dan alleen konden crediteren op moment dat artikel weer in magazijn was. ik heb toen DHL gebeld. Na lang soebatten wilden ze het pakket de volgende dag leveren zonder tussenkomst van LIDL. De volgende dag werd er niets geleverd en toen ik belde zeiden ze dat het pakket de dag erna geleverd zou worden. De volgende dag kreeg ik weer niets en zeiden ze bij DHL dat het kwijt was. Op mijn mail aan DHL kreeg ik vervolgens bericht van DHL dat de matras terug was gezonden naar het magazijn van Lidl. Toen ik lidl belde zeiden ze dat ze geen retourzending konden traceren. Al met al ben ik al bijna twee weken bezig, heb ik mijn baltegoed er doorheen gejaagd, heb ik iedere keer een andere callcentermedewerker, aan de lijn die elke keer weer de ondertussen 5(!) dossiers moet doorlezen alvorens me te woord te staan, en minimaal 2 keer is de verbinding verbroken waar ik weer opnieuw moest bellen en zelfde riedel door moest (wat een irritante stem op dat bandje maar dat terzijde:) 1 keer zei een medewerker dat ze me ging doorzetten naar de receptie zodat ik naar degene kon vragen met wie ik eerder had gesproken maar dat werkte niet.. ik kwam gewoon weer vooraan in het menu van de klantenservice en kon weer opnieuw het hele verhaal afdraaien toen ik aan de beurt was. Gisteren einde middag toen ik weer belde omdat ze me niet zoals ze beloofd hadden terug hadden gebeld, werd weer de verbinding verbroken. ik heb het erbij gelaten in de hoop dat ze contact met mij zouden opnemen (heb ook nog mail gestuurd) maar tot op heden tevergeefs.Ik heb nu dus geen matras en geen geld terug om ergens anders een matras te kunnen kopen. weet niet wat de status is, wanneer en of ik geld terug krijg omdat ik niet weet of de matras uiteindelijk in het magazijn terugkomt. Mijn schoonmoeder van 70 jaar zal as maandag op de grond moeten slapen volgens de Lidl want het is onmogelijk om om alsnog een matras naar me te zenden die er dan voor maandagavond is. (dat zeiden ze gisteren woensdag). Om een lang verhaal kort te maken: Mijn klacht is dat Lidl webshop geen professionele dienstverlening biedt. Dat ze medewerkers hebben die geen verantwoordelijkheden nemen, hun beloftes niet nakomen en zich verschuilen achter systemen en of dat hun systemen niet geschikt zijn voor een wegwinkel. Dat ze klanten in het duister laten tasten over status van order, levering van producten en het al dan niet terugstorten van betaalde rekeningen.(want dat is afhankelijk van of en wanneer de matras terugkomt). Ik zal niet nog verder uitweiden over mijn eerdere order die ook mis ging want dan vraagt iedereen zich af waarom ik überhaupt nog een keer besteld heb bij lidl.

Ik wil ofwel twee matrassen geleverd voor as maandag of mijn geld per direct teruggestort zodat ik ergens anders matrassen kan gaan bestellen en mijn schoonmoeder niet op de grond hoeft te slapen (of ik als ik mijn bed afsta)

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lidshop.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lidshop.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sue Huisman