Klacht: Geen product, geen geld terug

op 17 december 2017 over Dress-for-less.nl in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Met cyber monday producten besteld die na 3 werkdagen geleverd zouden worden.
Na een week heb ik gemaild omdat ik nog steeds niet had ontvangen.
Ik kreeg te horen dat er fout was met de levering en dat het retour gezonden zou worden en ik mijn geld terug zou krijgen.
Na een week had ik nog nix ontvangen dus heb ik gebeld en gemaild en kreeg ik te horen dat het geld 2 december was terug gestort.
Later kreeg ik een mail dat mijn geld 7december gestort werd.

Ik heb tot op heden nog steeds niets ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik mijn geld terug krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dress-for-less.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dress-for-less.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Melanie91