Klacht: Geen product door kwijtraken levering

op 20 januari 2014 over Ibood in de categorie Deal-Sites

Op 5 december een Guess Collection witte dames horloge besteld. Na wat emails te hebben ontvangen over vertraging, uiteindelijk een mail ontvangen dat het product niet geleverd gaat worden.
De reden dat het product niet wordt geleverd is dat de bestelling van de leverancier is KWIJTGERAAKT…. Hoe is dat mogelijk als ik vragen mag? Van een distributie centrum naar iBOOD in vrachtwagens. Welke vrachtwagens hebben tegenwoordig geen gps/track&trace?

Stel, de levering is echt verdwenen. Wat is voor iBOOD belangrijker? Tevreden klanten en goede reclame of slechte recencies, ontevreden klanten en jullie laten je kennen als een ongeloofwaardig bedrijf.

Gewenste oplossing is uiteraard het ontvangen van het bestelde product. iBOOD kan dit product bij een alternatieve leverancier alsnog bestellen. Wellicht dat ze niet tegen dezelfde voorwaarden kunnen bestellen, maar dit is een verlies dat een bedrijf als iBOOD zou kunnen nemen.

Geboden oplossing is voor mij onder de maat.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ibood in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ibood een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ibood

Heeft op 22 januari 2014 om 09:23 geantwoord

Geachte doenormaal,

Bedankt voor uw bericht.

Wij begrijpen de teleurstelling volkomen en bieden onze oprechte excuses aan voor het niet kunnen leveren. Het annuleren van de bestelling is ook niet de oplossing voor klanten die bij iBOOD de voorkeur heeft, helaas kunnen wij in dit geval geen andere oplossing bieden.

De levering van de horloges liep een eerste vertraging op doordat de leverancier deze niet tijdig en volgens afspraak aan iBOOD had geleverd.Door de tussenliggende feestdagen (met gesloten distributiecentra onder andere) is de zending pas laat onderweg naar iBOOD gegaan.

Vervolgens is de zending met alle horloges tussen de leverancier en iBOOD kwijtgeraakt. De zending horloges is niet meer te volgen en kon door de transporteur niet meer gevonden worden. Er is hard gezocht naar een manier om alsnog de horloges aan alle klanten te kunnen uitleveren. Tot onze spijt is dit niet gelukt.

iBOOD Webcare Team

Heeft op 22 januari 2014 om 22:44 geantwoord

Reactie van de melder van de klacht doenormaal

3 jaren geleden - De reactie van iBOOD is gekopieerd van een andere klacht op klacht.nl dus ze nemen geeneens de moeite om een reactie op mijn verhaal te geven. En nee de klacht is niet opgelost, want het allerminste wat ze kunnen doen is een tegemoetkoming en dan bedoel ik niet ern tegoedbon van 5 euro.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Ibood beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht doenormaal

3 jaren geleden - De reactie van iBOOD is gekopieerd van een andere klacht op klacht.nl dus ze nemen geeneens de moeite om een reactie te geven op mijn verhaal. De klacht is niet opgelost, want ze kunnen op zijn minst een tegemoetkoming regelen en dan bedoel ik niet de tegoedbon van 5 euro.

Reactie van de melder van de klacht doenormaal

3 jaren geleden - Dus als iBOOD een reactie geeft op de klacht dan is de klacht automatisch opgelost? Het is in mijn ogen opgelost als de klant tevreden is met de geboden oplossing. Een vooraankondiging voor een ander (niet te vergelijken en lelijk) Guess horloge is ook geen oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door doenormaal